Lina pissar pausaj ..

Hahahahaha det hände en så sjukt kul grej nyss! Svårt att återförklara men jag ska försöka :)

Lina ropar på mig att jag ska skynda mig in i hennes rum, så skyndar jag ju mig såklart. Så slänger hon sig runt mitt ben och verkar skit skraj. Då har hennes kompis skickat en sån "dansande kinesen" liknande grej. Så man klickan på en sak så kommer den upp senare eller förstår ni? Ja men så klickade vi och satte oss en bit bort på sängen och väntade på att den skulle dyka upp.

Båda var lite rädda men aa, lina mest får jag faktistk erkänna. Ja när den här the grude liknande figuren då dyker upp får vi panik och båda skriker rakt ut " AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH" offrar oss ur rummet och springer ned för trappan till mamma och pappa.. Lina slänger sig på marken och börjar stört böla av rädsla, jag garvar åt hela situvationen.. Mamma och pappa blir lite småsura för de trodde att vi hade väckt grannarna, men vafan de va råläskigt .. Men ja det tar inte slut där!

Sen när vi går upp bönar lina att jag ska följa med henne in på hennes rum för hon vågar inte gå in själv. Så jag får hålla henne i handen och gå in. Hon är snart 15 år .. Så står hon utanför min dörr och grinar och säger att hon inte vill vara själv och så kan hon inte delita grejen heller.. Haha och allt är bara komiskt ;b hahaha ..

Kommentarer
Postat av: moa

hahaha jag var den skyldige till linas freak out ! (a)

2008-05-14 @ 13:50:23
Postat av: Anna

Hahaha japp de kan du hoppa upp och sätta dig på ;D

2008-05-16 @ 19:09:16
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0