Härlig fredag :)

Hej vänner!
Imorse efter att ha strosat runt på stan i ca 1 timmes tid träffade jag Axa, vi tog då bussen och åkte till skolan hela 2 timmar innan vi började endast för att plugga lite mer inför biologin. Kan säga att det hjälpte! Det var nog nästan en avgörande faktor till att jag klarade det! Ändå känndes provet väldigt lätt. Eller vad säger ni?

Juste Engelska nationella idag också, muntliga delen. Det var väl inte världans svårt men det blir nog inte mer än G iaf! De får man väl vara nöjd med :) Fick tillbaka i skrivdelen och hör/läs förståelse, hade G på båda.

Efter skolan stack jag och axa ner på stan och härregud så full en buss kan vara. Smockad verkligen!! Sjukt varmt. Iaf så skulle jag gå och boka in lite körlektioner, men vi hittade inte anderssons så de blev inget. MEN MEN, jag hittade mina favorit skor i stlk 38. GIVE MEE! tog kort med mobilen ska försöka lägga in den :)

Ska städa lite på mitt rum nu innan axa (kanske sanna?) kommer ikväll! :) Ha det så bra! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jaha okej fattar precis va du menar! :D Men okej hon va bra hon me...

2008-05-23 @ 17:41:11
URL: http://ansanpansan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0