Grinig morgon!

Ahhhhh jag lackar på min syster. Hon tar alla mina kläder utan att fråga och sedan förpestar hon eller har sönder dom, så när jag ska använda det går de inte. Nu tex skulle jag ha en tshirt som jag inte använt på några månader för lina har haft den, ja då självklart luktar ju dom helvete, så blir jag irriterad för vad ska jag ha på mig nu lixom? Så vågar hon komma in och fråga om hon får låna något annat av mig ?! Är hon dum i huvet; Ja tydligen.. Så när man kommer in i hennes garderob hänger alla kläder som jag väntat på efter tvätten osv .. Palla.. jag lackar på sånt.

förutom det är det en bra morgon.. Farmor står nere i köket och bakar paj som ska vara till linas konfa imorgon.

Ja men nu skaj ag sminka mig lite, hörs sen

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0