Fysikplugg, hustitt och tvkväll

Yomorning ;D
Har tagit en liten paus i fysikplugget .. Gahhh vad jobbigt det är. Hatar fysiken :( Men ja, de är väl något nödvändigt så det måste göras..

Vi ska även åka och kolla på hus idag, typ 4 stycken. JAG VILL FLYTTA NU!


Oj glömde publisera det innan .. Nu har jag iaf kommit hem från husvisningen och det blev 2 hus och 1 lägenhet. Jag och Lina gillade lägenheten bäst! Den låg inne i stan, eller industristaden heter de. Tar typ max 10 minuter att gå till stan. Men mamma och pappa tyckte den var lite liten, men samtidigt så är det ju nästan aldrig någon hemma hos oss så aa .. Det huset jag var intreserad av var äckligt. Hög radon, hade bott katter där innan så det rann i näsan, det luktade rök i hela huset och nej det var inte bra.

Ikväll är det ju tv-kvällen allihopa :D ! Förjävla najs! Har laddat upp med en påse lasfat chips, gooott

18.00 One tree hill .. till min stora förvåning insåg jag precis att de inte är någon one tree hill idag..
19.00 Top model (finalen)
20.00 Andra Avenyn
Paus till 21.00
21.00 The last Castle eller sanningens ögonblick

Men nu åter till fysikplugget. Om det är någon som har lust att hjälpa mig så är det bara att slå en pling! 0704058845

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0