Fyrishov med klassen

Idag har vi varit med klassen på fyrishov och spelat beachvolleyboll och minigolf. Vet inte om det finns så mycket att berätta om det, jag spelade minigolf för jag kunde inte spela volleyboll :( men minigolfen var rätt rolig! Vet inte vem som vann för vi spelade inte klart .. haha innan vi åkte så tog vi lite klasskort :) Och cia sa att om vi hade såhär bra klassanda skulle vi få det skit kul o trean och det hoppas jag verkligen :) för jag gillar min klass!

image1051image1052image1053
haha minigolfsprosffs'
image1056image1057


image1054
N2id

När jag och axa senare åkte ner på stan och käkade en glass såg vi en tant med så jävla smala ben! Vi kunde inte låta bli att ta ett kort, det var nästan äckligt smala!
image1055
SER NI? kan tyvärr inte zooma ..

Men
nu börjar jag bli lite trött, ska lägga mig i min underbart sköna säng och kolla på film och sedan SOVA! :)

Godnatt , sleep well! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

där är han, snyggaste karlen i din klass anna.
jag smäääääääääääääälter...

2008-06-01 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0