Duktiga anna :D

Tjing! Tyvärr har jag tekniska problem med min kamera därav inga bilder just nu iaf ;b
Känner mig duktig, har ätit nyttigt idag och så cyklade jag till gymet och tränade och sen cyklade hem :D BRA JOBBAT!

Hanni och Lina kanske kommer hit ikväll har inte pratat med Lina än för hon svarar inte men de löser sig ;D höhö .. jag är sugen på korv, och då menar jag faktiskt korv. Med bröd och ketschup (?) gott. + lite machisar, filtar och skitsnack . NÄÄÄJS!

Tänkte hoppa in i duschen sedan försöka lösa mina problem :) Bay <3
image968

Kommentarer
Postat av: André

Sugen på korv sa du. Det är inte jag kan jag lova. Däremot korvbrö =)

2008-05-01 @ 20:03:18
URL: http://andriie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0