Äckligt!

Jag får panik , jag mår illa av mig själv . Axa och Sanna ni vet vad det gäller .. Jag vill nog inte dra upp det här, för jag skämms. Av denna anledningen åkte jag hem från stan idag. Just för jag tycker det är äckligt och skämms. Fy fan.

Nu kommer jag sitta hemma hela helgen, aldrig att jag går ut nu. Gömma mig på mitt rum typ .. Ahhhh skit också. Precis nu när de skulle bli sol också ..

AJa, ikväll är det talang, tänkte köpa chips men jag ska nog stå över det nu, kanske tar frukt istället . Sebastian ska ju vara med ikväll :) Heja!

Nä, nu ska jag gå och göra något vettigt ! Det är ju trots allt sol ute! Tjing <3

Kommentarer
Postat av: axa

anna din jädra tönt. ingen ser den. ge dig. ut i solen, den torkar sönder då :)

fan sebastian gick inte vidare. jäävla skitprogram...jag tror fan att jag är kär!

2008-05-09 @ 21:48:34
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0