Träning, depp, nya skor?

Godmorgon eller nått, jag vaknade iaf för 2 timmar sen ;b så de kanske inte är så mkt morgon längre. Ligger iofs kvar i sängen, men de har jag ju gjort hela veckan så :) Ni tror säkert att de är skit kul att vara hemma, men det är de verkligen inte. Hade väldigt gärna velat  gå i skolan, mycke häldre än att ligga här.

Var nere på träningen igår, ångrar mig lite att jag åkte. Självklart så var det kul att se alla igen, men att se dom spela får mig att bli ännu mer depp. Att MO och Johnny säger att man får åka och träna med damerna och att de ska få en ny tränare osv glädjer ju inte mig iaf. Just nu känns allt hopplöst, jag vill ju också spela. Nu nu nu. Sen när jag kommer tillbaka kommer jag vara så jävla rutten att de inte ens kommer va kul, och jajamensan jag är tävlingsmänniska så de skriker om det. Men helt ärligt, hur kul är det att spela om man inte vinner? vaaa?
NOT AT ALL!

Antar att de jag får sattsa på just nu är att lära mig gå. känns de bra eller? Nopp.

Måste skärpa mig, inte kul att läsa om ett tråkigt liv (men ärligt så skriver jag ju igentligen bara för mig själv så de som vill läsa får läsa och de som hatart, läs inte ?) , inte kul att leva ett tråkigt liv. Måste ta mig i kragen!

Ska iaf åka och köpa ett par nya skor idag :) Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: ingrid

vad för skor? :D jag ska med köpa skor idag :D

2008-03-07 @ 13:28:48
URL: http://iingridpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0