Ny tvserie och träning

Godmorgon kära vänner :D Idag känns som en bra dag, eller vad säger ni :) ? Försökte ladda ner One Tree Hill både igår och idag, men det verkar itne funka :/ så laack man blir! Hade ju sett fram emot att se! Jävlar .. Okej nog om det, jag har nog hittat en ny serie som jag gillar lite, häxdansen heter den. Handlar om ett fotbolls lag som spelar fotboll på en plan där det tidigare varit häxor som blivit brända på bål så händer det lite olika saker osv. . Finns på svt sen drama.

Jag har tränat lite nu på morgonen faktiskt, kört 100 situps, 20 armhävningar, 30 magsaker där man drar ner benen, svårt att förklara :P , sen har jag dansat lite, eller kanske mer hoppat och skuttat så gott de går ;D

Funderar på att ta en promenad, och åka till gymmet senare med mamma .. vi får se hur dagen blir :)


Jag hade iaf tänkt kika på lite hemsidor efter kläder och skor och visa senare, så kika förbi sen om ni vill se det :D


Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0