Godmorgon :D

Godmorgon, idag var det skön sovmorgon till halv 12. Ska dock åka in till kvart i 11 för jag och axa ska plugga biologi. inte kul alls. men nödvändigt!

Hann ju inte skriva något igår, men jag hanna och lina var iaf på ps i love you :) Igen , haha så sjukt bra, grinade lika mycket den här gången. fast inte lika mycket. När jag kom hem satte jag mig och pluggade biologi, inte så värst länge iofs men bättre än inget iaf!

nu måste jag göra mig iårdning, taxin kommer om 30 minuter!

Jo föresten, ikväll är det bandyfinaler och sannis ska dansa kvart över 7! Kom och kika på studan :)

Anna

Kommentarer
Postat av: Yasmine Eriksson

Åh den filmen vill jag också se. Måste gå på bio nästa vecka lr nått, haha. Btw, åker du taxi till skolan? Vad är det för lyx?

2008-03-14 @ 10:11:50
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0