7 månader, lång tid!

Idag har det gått exakt 7 månader sen jag gjorde illa mig förra gången. 7 månader!!! Gaaalet lång tid. Hoppas på att de nästa 7 månaderna går lika fort :) Man får försöka tänka på det possitiva sakerna, finns kanske inte så jätte många men jag har kommit på några !
- Jag kommer bli otroligt vältränad eftersom att jag måste träna varje dag de närmsta 6 månaderna!
- Jag får mat på sängen, + allt annat jag vill ha
- slipper skolan (ändå inte så bra då de är jobbigare att ta igen det senare än att vara där)
- Jag får vara hur äcklig jag vill för jag ska ändå inte träffa någon (ejuuuuw?)


Sista punkten var lite ljug, Hampus kommer över idag och ska kolla på film med mig =) Ska nog försöka duscha ändå, känner mig ofräsh. Lina och Hanna och kanske Elin skulle meybe också komma förbi ikväll :) Blir rena rama springhuset här! Kul att träffa folk :) väldigt kul!


What to do next?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0