Anna utrycker sig .. ?

Okej, jag har inte varit så jätte aktiv i knoow .. men jag har faktiskt ett liv .. (A) One tree hill.. Pinsamt. Nej men nu blir det skärpning för jag tycker ju faktiskt att det är kul att skriva! :D

mh, igår efter vi hade ätit en meeega god middag på Tzatsiki så mötte jag Sanna och Axa, men så var dom tvugna att fixa något så jag blev sittandes på en busshållplats helt ensam ;b haha


Meeen efter typ 20 minuter så kommer dom ut från Åhlens och bjuder på skönsång! :D Högt och förskräckligt .. HAHA nej det var jätte fint tjejer ! :) Sen fick jag en present med rimmet;
Nu när du detta får, det i sängen vilt går.

Så med detta på din kropp, kan du fånga en het snopp.

Det är ingen tävling om vem som knullar flest, lagom är alltid bäst!

Även fast det inte är skönt är det i längden jävligt lönt!!

Haha någon som har en gissning ?! :P Haha nej jag förstod inte heller vad det va ;b

Bh och trosor ;b - Färgen är mycket finare än den ser ut, den är mer knall lila eller hur man ska säga .. :)

Yeah well, sen åkte vi till någon tråkig fest. Det var faktiskt roligare när vi cyklade hem till Ludde ;b misslyckat, men jag hade ju Axa med mig vilket livade upp det en hel del :D

Taxichaffisen som körde mig på vägen hem, han var lite konstig .. Han började fråga lite sånt, går du i skolan eller jobbar? Hur gammal är du? Vad heter du ? o lala sen helt plötsligt utifrån ingenting säger han;
- Har du varit kär någongång ? 
Anna- ehh Ja, har du ? (hehe stelt.. )
Han - jaaa, asså jag har haft 53 kvinnor. Klart jag inte varit kär i alla men i många iallafall.. 
Anna-  Aha oj, de va en del! Hur gammal är du?
Han- jag är 29. Men den värsta kärleken är den som bleknar du vet?
Anna- Nä jag vet inte?
Han försöker förklara något som jag aldrig fick nån susning om ..
Han - Ja men jag ska iallafall skilja mig imorgon för hon fick kärlek att blekna. Livet suger. Allt är helt hopplöst
Anna- Öh ahjo kanske ibland .. Du hittar nog någon ny ?
Han - Ja kanske..

Sen var vi hemma ..
Kanske ska starta en psykologmottagning för taxichafförer, alla börjar alltid snacka om sina problem och grejs .. :P

Väntar på att Inkan ska vakna eller komma hem eller nå, för hon hade skrivit en så himla fin text om mig på sin blogg :) Och jag skulle vilja lägga in den här! :D Men snäll som jag är så frågar jag ju faktiskt först :)

Ja nu ska jag kika lite på one tree hill! Tjaaooo <3


Kommentarer
Postat av: ingrid

ja det är klart du får lägga in den:D:D

2008-06-13 @ 17:54:46
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0