This day ..

Jag tänkte vänta lite med att berätta om igår :) För Axa är påväg hit nu, så jag tänkte att vi kan ju göra det tillsammans. Kanske blir lite roligare då!

Såg precis att jag har brottom nu, men idag iaf hade vi skolavslutning. Riktigt skönt! En sak jag kom på, vår lärare gjorde ett trolleritrick så skulle vi få veta hur man gjorde fast först grubbla lite. Så glömde hon säga svaret så nu kommer ju jag gå och undra hela sommaren .. Kankse ska skicka ett mail?
 I was wearing this ..

Anyway innan avslutningen så va vi på uffes kiosk och "jobbade" lite. Fanns inte så mycket att göra så de va chill :) Vid kvart i 1 kom Jocke och hämtade oss, eftersom vi fick åka med han till skolan! Eftersom det var fint väder åkte vi utan tak men Jocke skulle springa in och köpa en grej på maxi. Så satt vi kvar i bilen och helt plötsligt börjar det regna .. Och vi fick lite halvpanik och hade ingen aning om vad vil skulle göra :P Vi hittade som tur var en filt som vi täckte över med.. Haha funkade ju tills Jocke kom ut iaf!

Nej vetni vad, nu måste jag skynda mig så Axa slipper vänta :) TJao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0