Jobb på alnäs hela veckan lång!

Heey you guys! Nu har jag varit seg igeeen, mihi. Jag får skylla på jobbet faktiskt. Ja för det är så att jag är ledare på alnäs den här veckan :) För er som inte vet vad alnäs är, så är det en lägerskola för barn. Det finns flera olika läger tex; Sommar, Idrott, Basket, Innebandy, Vildmark, Vindsurfing, Tennis, Studsmatta, Klättring osv .. Jag jobbar på innebandy, 14 killar och en tjej! Det var dock tråkigt idag eftersom att det regnade, det går ju inte att spela ute, för ja det gör vi!, Vi fick vara inne istället och leka lekar. Hoppas på fint väder imorgon :)

Så idag när jag kom hem hade jag väääärldens huvudvärk! Sjukt, trodde huvudet skulle sprängas! Men men två ipren, lite sömn och lite film senare sitter jag här :) No headace eller hur de nu stavas..

Har skrivit en hel sida med lekar så man är lite mer förberedd för imorgon :) Låter väl bra!?

Vet ni en sak? Jag har blivit kär igen, mm kändiskär.. I ramos och i torres. Jag åker ju till Spanien på lördag, då ska jag leta efter ramos iaf, antar att torres är i england? Jag ska leta tills jag dör, i want him, i need him. ahhhh :) mihi.


oh well, he is hot!

Goodnight :)

Kommentarer
Postat av: Pierre Håkansson

Om du gillar Ramos gillar du nog också mig! Men jag pratar nog bättre svenska ;)

2010-11-14 @ 16:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0