beslutsångest?

Jaaaa, som vanligt .. Jag skulle skriva ett prov idag som jag missat tidigare, och min lärare sa att hon skulle skicka mail till mig med tid och rum. Det har hon inte gjort så min fundering är om hon har glömt bort mig? Det är ju lätt hänt .. Jag ringde tilloch med hem till henne igår och hon svarade inte.. Ska man åka dit och knacka rum? Det känns jävligt pinsamt .. Dessutom har vi biologi en period till, så jag kan ju alltid fixa det lixom ..

jag förklarade mina problem för johanna och hon svarade;

' johanna säger:

nja, det är ju hennes fel som inte skickat mejl

' johanna säger:

jag skulle skita i det

Jag skiter i det helt enkelt!

Har ni haft en bra morgon då ? Jag hade lite svårt att komma upp, men nu är jag pigg som en lärka ;D lite peppmusik och tvätta ansiktet, dåå jääääävlar! I'm on.

Nu ska jag dra mig neråt och hämta frullebulle, sen sätta på underbara avsnitt av one tree hill. Jag tror faktiskt att jag missade lite här i början, eller så mins jag bara inte :)

Anna

P.S Imorgon är det avslutning och i övermorgon är det min födelsedag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0