At Axas' place :)

Tjabba allihopa! :D
Sitter hemma hos Axa och pumpar music.. Höhö. Hon är iväg och hämtar Erik (thee brother) så jag är ensaaam ;b. Telefonen ringde innan när axet va över hos grannen och hämtade tändstickor, så vågade jag inte svara för man vet ju aldrig. Vissa tycker det är oartigt att svara medans vissa inte gör det. Hur gör ni? Jag tycker helt klart att man kan svara och säga typ; Tjaaa det här är Anna hos Karlssons' .. Eller ?

Ja nog om det,  vi har lagat rååååågod mat :D. Potatiskrocketter, grillat kött, beanesesås och  en god sallad. Till det lite fucking god päronsoda! :D ahhhh gott!

Senare har vi tänkt kanske bada, men mest bara sitta ute. Sjukt mysigt!
Nä men hörni, ska plocka fram kameran och kanske ta några kort ikväll och framförallt imorgon :)

FÖR IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING :D !

Nä nu ska jag gå och äta, TJAO BABE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0