1200 kr rikare!

Hej!
Har inte gjort mycket alls idag, men jag har varit nere på danelid och hämtat mina pengar! 1190 kr! Perfekt! :D

Igårkväll var jag hemma hos Hanna, vi såg lite tjejprogram och lite fotboll. På vägen hem var det en weird busschaffis, var utländs men hade långt blont hår. Så pratade han inte, tanten framför mig hade problem med busskortet så började han viffta massa. Då menade han tydligen att hon kunde gå på, haha lite otrevligt tycker jag!

Ikväll är det andra semifinalen mellan Spanien och Ryssland. Lite konstigt tycker jag eftersom de lagen redan har mötts i gruppen eller vad säger ni? Så svårt kan det ju inte vara att fixa så två lag inte möts igen. Speciellt när det bara är 16 lag med..

Vilka tror ni vinner ? Jag tror på Ryssland!

Vet ni vad jag gör just nu? mm, kunde tänka det. Kollar på One Tree Hill såklart :) Ska se sista avsnittet av 3dje sesången, så snart är jag klar :) God I love it!
    Hörs'

Kommentarer
Postat av: axa

nämen:) tack!

2008-06-26 @ 18:45:44
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0