1 juni!

Jag har saker att berätta..

..men golfen idag, haha det var riktigt roligt faktiskt ! Det gick även rätt bra, förutom när vi ficks pela det första hålet .. haha kaos! Men övning ger färdighet! Eftersom att jag har gjort alla test och prov så sa han att det räckte att jag gick några rundor med pappsen så skulle jag få grönt kort :) Det är najs

.. DET ÄR FUCKING BARA 3 SKOLDAGAR KVAR :D (9 dagar till själva avslutningen)

.. Det är endast 10 dagar till min 18års dag! :D

.. Snart har jag gått hela tvåan i N2id , kommer ihåg första dagen som om det var igår!

.. Jenny kommer snart hem från sitt år i USA, minns hennes avskedsfest och när vi sa hejdå på arlanda hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0