länge sen .. igen

Oj nu var det ett tag sen igen ;b mihi. Men ja jag gör som sagt andra saker istället det borde ni vara glada över! :) Men idag ska jag ta mig tid att fota allt jag köpt på senaste och lägga ut! Great

Jag kom som sagt hem från Göteborg i onsdagskväll, på vägen hem såg jag 2 heta killar as nära där jag bor. Kaschiiiing  eller? yeye. Satt bara vid datorn och slappade på kvällen, sjukt skönt! Dagen efter åkte jag till ica och handlade, usch vad jag önskar att jag hade körkort var lite jobbigt att få med allt på cykeln. Men jag kom hem! På kvällen kom J , vi lagade kött o pommes mega gott! sen kollade vi på 4 avsnitt av one tree hill och från andra sidan , scary!

Igår kom Axa och Sanna, vi lagade mat fixade oss och drog på fest i bälinge, när vi kom hem va alla helt slut men vi satte oss och käkade upp tacosen som var kvar sjukt gott ;b

Nu sitter jag här och kikar på från andra sidan igen. Fråga mig inte varför ..

Skriver mer sen, tjink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0