Länge sedan igeeen :/

Nu var det ett tag sen igen, attans! Men det är så mycket som händer, hellre liv än datorn faktiskt så ja tyvärr då blir det såhär!

Iallafall :) Jag tror det sista jag skev var i måndags?
I tisdags då, ja då jobbade jag på dagen, vräkte i mig fika, cyklade hem i vrålfart, duschade, bytte om, sminkade mig allt på under 45 minuter. Tog bussen och åkte till Axie. Där åt vi maaat och kollade på jersey girl (tror jag?) Det var jag, Axa, Angelica, Sara och Sannis :)

I onsdags åkte axa till spanien, och jag var ute på krogen med Sofia, Kerstin, Sofia, Kajsa, Emma och Olle. Det var kul faktiskt :) Vi var på BJ. Träffade lite kändisar också :) Men att gå upp imorse var dessvärre! Tröttsamt! Men jaja, jag klarade dagen galant ;D haha ..

Idag hade vi storstäd efter det vanliga städet, men jag och ida hann inte med så mycket och sofia den lyllosen hade bussjouren! Så kan det gå :) Nu sitter jag här iallafall och är lite småtrött! Jenny och Hanna kommer hit ikväll och kollar film och chillar :)

Tänkte klä på mig, städa lite och åka till ica! Ni får ha det så bra :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0