Tisdag


SANNA VAR ÄR DU ? DU EFTERLYSES ? INTE I SKOLAN, SVARAR INTE PÅ MOBILEN?!?! WHERE ARE YOU FÖR FAN!?


Fick en fin komentar av tovelitov ; SOM VI SAKNAT DIG PÅ PLANEN :D Jag har ju saknat er också och tove min kära backpartner nu har du mig ;D haha!  nu är jag tillbaka för gott i promise:D ! är så jävla glad så ni anar inte :D !!! galeeet :D haha!

för er som är intreserade så ser det ut såhär (knäskyddet):
image555image557

Stårskenor på sidorna för att hålla knät på plats typ ;b sen nå snören i bak så jag kan välja hur mycket jag vill kunna böja o så:) Hoppas det funkar ! :)


"slutade" kvart över 11 idag, orkade inte stanna kvar till engelskan som börjar kvart i 1, för ingen sanna va i skolan idag så hade blivit alone på lunchen och de är tråk. Så jag tänkte dra mig till nautilus och gymma, men så ringde jag axa och skulle säga att jag inte pallade med engelskan så fårgade hon om jag skulle me på stan och då så ville jag det. Så istället för att gymma tog jag mig en promenix på 1 timme och sedan gick jag ner på stan och träffade axa och gick och gick och handlade lite och åt :) Slutade med en klänning, ett linne, ett par skor, ett par undanlagda skor som jag ska köpa imorgon. + att jag hittade några halsband som jag ska hoppa förbi imrogon och köpa :)

REA-SHOPPING

image558
svart klänning från vila. Tänk er med ett grått linne under som man ser ist för urringningen, grå strumpbyxor och stövlar .. (ska ha imorgon för övrigt!)  79:-

image559

Svart linne från ichi , 49:-

image560

Mörklila lackballerinas :) 49:- skopunkten ;D ! har ju inga lila så de kan ju passa finfint :)

Nu ska jag kila ner och laga mat så jag får något i mig inför träningen :D Måste ju vara 100% ! :) Tjaao<3

I miss you, n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0