Operation

Bara en natt kvar nu, ska åka ungefär halv 9 imorgon, de blev ändrad tid och jag ska vara där kl 10 imorogn ist!  jag är sjukt nervös, har precis fått reda på att jag måste sövas. Det funkade inte med bedövning från magen o neråt :(

Ska iaf träffa Niklas en liten stund innan :) Eftersom att han ska till samma sjukhus samtidigt, slump eller vad? :)

har precis duschat med descutan som är nån bakterierengöring, det luktade inte så gott ;b Nu ska jag sova för jag är trött :) både längtar och längtar inte till morgondagen, och fasar verkligen för kryckorna jag kmr få :( INTE KUL! man får så ont i händerna, de är ju nästan inte värt de :( nej nu svamlar jag igen! skriver imorogn hur allt gick, om jag vaknar igen :O


Puss godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0