Onsdag, Skolstart

Hallojs :D ! skolstart idag då, det var ganska kul faktiskt :) alla var pratiga, men så ska de väll vara ! Kan ju meddela att jag fick g på mitt historia prov !!!!! :D:D är så nöjd över mig själv! På en fråga hade jag glömt skriva erik den 14e , så jag fick 0 p ist för 12 p :( men klarade ju mig ändå :) !! åh va nöjd jag är :D !

fick reda på att skolavslutningen är på min födelsedag :O fast dek anske är bra, två saker o fira på samma dag! :)

efter skolan åkte jag och sanna ner på stan :) Köpte lite godis (A) inte bra anna! men what ever. Köpte ocskå saken från make up store med peeling, inpackning och läppglans för läpparna :) Hoppas den funkar. Den va dock något dyrare än vad det stog i tidningen den kostade 180 kr ! men jag har ju pengar nu :D ! så de var nog värt det..


nu sitter man här, är det något bra på tv ikväll? kanske ska kika på step up ! :)

ska iaf äta nu , tacopaj <3 jummie :D Tjao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0