Nytt rum

Jag har ju varit och köpt en 120 säng idag men har absolut ingen aning om vart jag ska ställa den. Gaaah någon snäll själ som vill hjälpa mig :)

har gjort en ritning på mitt rum :D
image491
Okej ska försöka förklara vad allt är :D
Vi börjar uppe i vänstra hörnet med de gula sakerna med lila ram, det är mina garderober, tre stycken, dom måste nästan stå kvar för de är så sjukt jobbigt att flytta och hela golvet blir repigt o grejs.
Nästa gula grejs med grön ram är min tv bänk och de svarta är tv såklart ;b de gröna som ligger på sidan är innebandyklubbor och väskor, dom har ingen stanns att ta vägen :(
Nästa gula sak med rosa kant det är en bokhylla, men är osäker på om jag vill ha den kvar :/ har ändå bara massa skit i den, vi får se. Juste det är ett cd ställ brevid också! osäker på det också!
Dom två röda runda sakerna det är två fotöljer och den svarta fyrkanten i mitten är ett bord.
Den blåa saken hoppas jag är ganska klar att det är min nuvarande säng. Kan ju nämna att fönstrerna är ovanför fotöljerna, därför jag måste flytta sängen!
Den svarta saken med gul kant är mitt skrivbord och min skrivbordsstol!
Hoppas ni ser att de som är randigt i mitten är min matta ;b

Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska ha det :S juste, jag måste ha tvbänken så att man ser tvn om man sitter i sängen ;b

Hör av er om ni har en smart lösning :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0