Något bra!

Igår hände något ruskigt bra! Något som väärmde lite extra in my heart, JENNY ringde heeeela vägen från USA :) Lär ju varit dyyyyrt eftersom vi pratade länge, men jenny jag hoppas de va värt de :D De var iaf kvällens höjdpunk!

Sen kollade vi på handbollen, inge vidare match eller? jag är inte så insatt .. Sen kollade vi på bridget jones dagbok, alltid lika pinsam ;b haha!

Kom iaf hem vid halv 2 med en klänning och ett par byxor som jag lånade (A) Alltid något :) haha!

Ska sätta mig ner och besvara på historia frågorna nu, eller det är lite kaos. Jag har glömt/tappat mitt papper med de riktiga frågorna och mamma vill se min uppsatts innan jag åker till sthlm så nu har jag tagit andra frågor så får jag sitta och skriva imorgon i skolan ist :P haha! Anna är smart :D!

Men ska börja nu iaf :) Tjao <3

_________________________________________________________________________________________
UPDATE!
Glömde ju skriva att vi vann igår igen ;D 4-3 mot roslagen ! bra jobbat tjejer!

Kommentarer
Postat av: Lina

varför sa du ens att du hade en uppgift till din mamma?:P

2008-01-20 @ 13:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0