måndagmorgon och skola igen

Hade väääääldans överenergi (ANNA ÄR TILLBAKA!!!! Slut på depp nu) igår men vågade inte sticka ut och springa, de va så mörkt :/ gick iaf och la mig och beslutade att jag skulle ta en powerwalk imorse (precis hemmkomen från deni övrigt) men kunde absolut inte sova, låg och tänkte på massa olika saker. Låg vaken säkert 2 timmar .. så jag somnade vid 2 ungefär, och hade klockan på halv 9 imorse det var lite tungt men nu är jag glad att jag gick upp :D

Börjar 10 över 12 idag ska bli skönt! har 3 lektioner inte så jobbiga heller :) 

Vet ni vad som händer i eftermiddag då !??! :D Jag, Elin, Lina, Cissa(?) och Tess ska gå och prova på dans! Vilken dans det blir är ännu oklart MEN jag hoppas på disco det verkar roligast! 


ska klä på mig nu sen gå ner och äte havregrynsgröt :) Ha en bra dag!!! Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0