måndag

Stressig morgon, YES! började med att jag missade tunnelbanan i huvudsta med 1 minut så fick vänta i 9 minuter!!! värre än i uppsala nästan ;b sen fick jag ju springa för att hinna med tåget, kul med min kondis kunde ju nästan inte andas när jag kom fram :P haha! Btw, knät känndes jätte bra när jag sprang förutom att de knakade lite :D det gör framsteg!!

När tåget väl var framme i uppsala fick jag gåspringa hela vägen till skolan trots de kom jag 2 minuter försent, heeelt anfådd :P haha! FICK G PÅ MITT LÄXFÖRHÖR! Jag tar mig i historia för fan :D fick iofs igvarning men de hör inte till saken  (A)!

På eftermiddagen brukar vi ju ha idrottsvetenskap men då fick vi istället gå på föreläsning med martin lid(nått?) brottaren som vann lets dance (se bild nedan). Den var väll helt okej bra, inte den bästa man varit på. Tyckte faktiskt mest att han pratade om hur bra han va o sånt, antagligen metal träning. Som också är väldigt viktigt..
Sanna och dansgruppen dansade innan, dom va sjukt bra ! JAG VILL OCH SKA BÖRJA DANSA!

image511 - martin


Efter skolan stack jag ner på stan och köpte ett par leggins, ett långt linne en bh och en tshirt!
image512 leggins och linnes 99 kr var, tshriten va rea den kostade 50 kr! rena kapen :D


Ikväll ska jag sätta mig ner och skriva historia uppsatts (igen :( ) sen hoppa in i duschen eller ta ett baaad, och sen gå och lägga mig tidigt eftersom jag börjar tidigt imorgon! Inte kul :(!

ha en bra kväll allihop :) Puss och kram / Anna


Kommentarer
Postat av: axa

anna. sak du göra historian ens? om du nöjer dig med g så behöver ud inte göra det.. jag komemr nog inte göra det. jag orkar inte :P

2008-01-21 @ 21:07:04
URL: http://alexandramargareta.blogg.se
Postat av: axa

anna, ska du göra dom där historia frgorna ? jag kommer inte göra det. om du inte vill ha mera än g så gör dom inte ;)

2008-01-21 @ 21:09:08
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0