LEDIG!

Eller halft iaf :) Har inget att plugga, så obeskrivligt skönt! Proven idag gick väll lite sådär, de va svåra!

Efter skolan gick jag och axa på stan en sväng, de slutade med två kortköp som inte funkade eftersom vi hade förlitepengar kvar på korten (A) pinsamt värre! Jag skulle köpa ett snyggt skärp att ha på mig imorgon, så hittade jag ett skärp ett par jeans och ett par skor! de blev tillsammans bara 306 kr! as billigt o bra!
Så när jag står där och ska betala säger jag ; jo men jag tror inte jag har så mycket på mitt konto men jag har 100 kr här också, så tar hon dom först då är de ju bara 206 kr, så har jag inte ens de! så hon fick ta 100 kr och sen 100 kr från axas, de va ju lite pinsamt (A) men jag fick mina grejs iaf!

Sen när vi gick till skopunkten hittade axa ett par super söta skor:) som kostade 250 kr, så skulle hon betala då hade hon ju såklart inte 250 kr så jag fick springa och ta ut 100 kr då funkade de kalas ;b ska dit imorgon och köpa ett par silver skor!! så jäävla snygga :D ! tänkte nog faktiskt lämna tillbaka den gråa tröjan, sen är de nå medlemsdagar på h&m imorgon så ska dit igen med mina grejer och lämna tillbaka och få 10 % då har jag råd med de andra skorna också (Y) Sketa bra!

image502
image503
image504

Jeansen-198 kr skorna-129 kr och skärpet79 kr  :) vad tycks ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vart kpte du dem svarta skorna ? :)

2008-01-17 @ 23:24:45
Postat av: Anna

skorna är från h&m :)

2008-01-17 @ 23:31:00
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0