Koh Chang

Jahajaaa :D nu ar det nytt ar! De forra aret var ju faktskt ett av de battre! Fick ju byta skola, hamnade i en huuuur bra klass som hellst, visst alla kanske inte tkr de.. Men jag tycker att den ar super bra trivs hur bra som hellst :) Traffade ocksa Sanna och Axa och Niklas saklart :) As najs!

Har ju ocksa hant daliga saker.. Skadade mig i september och har inte kunnat idrotta sen dess :/, slutade pa fotbollen, visst de va ju mitt eget beslut men jag saknar det, men kommer aldrig kunna spela igen pga skador.. fick ju aven en krossskada i mjukdelarna i knat sa de funkar inte langre .. :(

Nyar igar var ju lite annorlunda, vi at mat pa resturangen sen gick vi till datorn och satt oss 1 timme :) sen tillbringade vi (jag och pontus) ca 1 timme pa att leta efter vara foraldrar som hade forsvunnit sen nar vi hittade dom gick vi ner till scenen dar nedrakningen var massa ryskar dom dansade, det drog ner stamningen ratt mkt om vi sager sa :P men de va helt okej :) hade ju saklart varit roligare att vara hemma!

men men, nog med det! Sitter har pa internetcafet for 40 baht (las: 8 kr) i timmen, har absolut inget o gora klockan ar snart 11 kanske ska sussa lite, lika bra sa forsvinner en dag till :)

Endast 5 natter kvar nu, snart 4 :D Jag ar overlycklig :D ! snart kommer jag hem for fan :D

nu har jag nog inget mer o beratta.. sa godnatt osv :) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0