Jag dör på riktigt

Sitter och pluggar på den här jääävla fysiken, det är ju så svårt så de är inte sant .. Fan fan fan. Måste ju klara det här! de finns inget annat .. Sen kan man ju inte låta bli att tänka på att jag måste råplugga matte OCH historia imorgon inför proven på torsdag .. Och mitt i allt kom jag och tänka på att jag kommer ju aldrig kunna springa igen utan att de gör ont, hur kul är de då?

Kan verkligen inte se något positivt i mitt liv nu, eller jo klart vissa grejer, men de stora grejerna .. De som man går och tänker på lixom. Fy fan säger jag bara .. Hoppas allt går över snart annars avlider jag. (ni är alla välkommna på min begravning)



Ska plugga ännu lite mer nu, tjingtjao!

Kommentarer
Postat av: therese

fysik e hemskt! lycka till

2008-01-15 @ 20:16:02
URL: http://theresebjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0