I´m a preggo

image544

- Jag är på smälleeen.

Sitter och kikar på singing bee, jag vill vara med ;D haha älskar att sjunga och är bra på låttexter men kan absolut inte sjunga ;D ska söka någon gång !

Vi förlorade idag :( Orättvist! vi hade varit bäst hela matchen så gör dem 4-4 sen när det är 25 sek kvar gör de 5-4 :( lackaaaaaaaaaaaaaaaaaar . vi var värda det! Surt!
Linas lag vann förövrigt med 4-0! Grattis.

idag fick vi god mat med förrätt, huvudrätt och efterrätt, Jummie :) Så nu är jag mätt!

Juste, veckans miss har precis inträffat.. jag, ANNA MATILDA BRYNÖ, missade ONE TREE HILL :'( helt galet jag dööör, men enligt kontakter så var det sjukt spännande och lucas sköt dan.. MÅSTE MÅSTE MÅSTE se det nästa vecka. Någon som kan påminna mig?

Ikväll är det what a girl wants, riktig anna film .. Jag gillar den skarpt :) kanske lite extra för att oliver james är med :) tihi!

image545 - oliver james

åter till singing bee! tjao<3

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad menar du med att Lucas sköt Dan? Följer du inte på datorn? Inte fixat det än? :O

2008-01-29 @ 01:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0