Hata ris!

Tänkte först inte laga ris, men sen tänkte jag whatta hell! Började med att jag inte fick upp risförpackningen så hade sönder "återslutbarheten" , sen när jag äntligen fick upp den så rann typ hälften av påsen ut på golvet och överallt i köket. Jag är inte direkt så bra på att laga ris, men sätter på den på plattan och tycker att det går rätt bra, DÅ helt plötsligt börjar det lukta brännt som fasen, så tog bort riset från plattan men det var fortfarande hårt så fick sätta på den lite till så började de lukta så fick jag sätta dit den och lyfta bort den lite om vartannat. När det tillslut smakade bra satte jag fram det på bordet och precis när jag skulle ta så råkar jag sätta armbåden på skeden så den flyger iväg och landar på marken full med ris som flyger runt. Fram med sopgrejerna igen, ingen mat här inte!

Men sen när jag väl åt var det goooott och starkt! inte nog med allt detta, när jag ber pappa skicka mig smöret går jag på smörtricket och får smör i heeela handen ;b Bläääää inte min dag! haha


Men nu är det snart dags för innebandy fatta taggad jag är , helt gaaaaaaaaaalet :D ! önska mig lycka till nurå !

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0