Hahahaha :D

hahah, jag och lina kollade precis på 1408 eller jag såg bara halva, tänkte se resten imorgon! den va lite småläskig ;b haha jag började iaf skaka i hela kroppen och fick rysningar.. Kan ju bli svårt att sova nu .. men de löser sig ;D

haha de hände iaf en rolig grej efter, lina skulle klättra upp på vinden och hämta en till kudde. Så vågade hon inte gå upp och tända så hon tvingade mamma som får luckan i skallen och blir så yr att hon inte kan röra sig så börjar jag och lina skratta för de gick  bara inte och hålla sig , så skriker hon : HÅLL KÄFTEN UNGJÄVLAR JAG SVIMMAR JU FÖR FAN!! så svarar jag: mamma ska jag ringa 112 ? hon bara: Eru dum i huvet eller?!? :P hon tände iaf lampan och kom ner efter ett tag :P

sen när lina skulle gå upp så tvingar hon mig att stå under trappan och kolla när hon går upp ;b så precis när hon nästan är uppe skriker jag shit lina jag hörde något :O !!! hon bara slääängde sig ner på marken och vägrar gå upp där ;b nu försöker hon tvinga upp mig men jag vägrar efter jag såg filmen ;b mamma vägrar också gå upp igen, Så vem ska släcka ?! :P haha jag tycker lina de hela är ju hennes fel från början :P de återstår att se vem det blir ! haha

Nu när hon tagit mod till sig och ska gå upp igen säger hon ; Anna skapa ett pa team om mig ifall jag dör :P hahah
så klättrade hon iaf upp och släkte lampan, och precis när hon släckt skriker jag AAAAAHHHH :O hon slänger sig ner på marken igen och börja skrattgrina ;b hahaha vilket drama! hahah

jag kan inte sluta skratta ;b

Kommentarer
Postat av: axa

HAHAHHAHHAHAHHA!!! kan verkligen se mig allt framför mig!

2008-01-23 @ 22:26:14
URL: http://alexandramargareta.blogg.se
Postat av: Tove

hahahahahahahhaa, jag lovar också att skapa ett team

2008-01-23 @ 22:48:23
URL: http://tovearwidson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0