Godmorgon!

Jag sitter här och niklas sover, som alltid .. tröttis ;b vi ska snart åka ner på stan o kolla på lite grejs (en tröja! ) :)

Jo anledningen till att jag frågade om skorna igår var inte för att jag skulle köpa dom, fast de är nästan så man vill ha dom, dom är fulsnygga på något sätt! Fast vet inte riktigt när man skulle använda dom direkt ;b A men ville bara höra lite åsikter :)

Var på tjejmiddag igår hos HL det var trevligt :) Kul att se folk man inte sätt på 100 år känns de som! Saknade såklart lilla hannie ;b haha :) Åkte vid halv 10 och hämtade nickepicke , dom andra skulle på fest men vet inte riktigt hur de blev med det !

Vi kollade iaf på lite film o myste lite o så :) myspys!

haha n tycker att jag är för pigg så jag fick gå o sätta mig här en sväng, jag har mystid om 5 minuter :) haha !
ska förbereda mig nu;) kanske skriver senare om jag köper tröjaan :) Puss baj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0