Godmorgon!

Är lite omtumlad efter gårdagen, sov hela bilresan hem gick direkt upp och la mig och sov till klockan 6 imorse! så jag har varit vaken ett tag nu .. ;b tänkte städa mitt rum lite idag och fixa lite, de kan behövas :)


image433image434- så här ser då mitt ben ut för tillfället :) behöver inge kryckor, kanske jag sa ? äh skit samma :) är glad iaf :D !

jag är utråkad :P måste hitta på något att göra nu fort!! tjao :) <3


___________________________________________________________________________________
UPDATE!

Hittade en lista :D mohaha!

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige , Danmark, Frankrike, Thailand, Grekland, Norge, Finland :)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
JapP!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
18 juni :)

8. Vad var din största framgång 2007?
framgång .. ?

9. Största misstaget?
kan inte komma på något just nu ,

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
joup, drog ut ledbandet och krossade mjukdelarna i knät innan sommaren, i september skadade jag knät igen så illa att det blev operation. korsband bla ..

11. Bästa köpet?
hm , alla mina köp :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder & skor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
wait for you, i will remember you, you my sexy girl, hang

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
som vanigt , upp och ned, sista tiden har väll varit jobbigare kanske ..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njöt av träningen mer, gjorde mer som jag själv vill inte som alla andra vill ..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit vid datorn ;b

18. Hur tillbringade du julen?
på Koh lanta i thailand :)

19. Blev du kär i år?
Yes

20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
LÄTT ONE TREE HILL!

23. Bästa boken du läste i år?
ps jag älskar dig

24. Största musikaliska upptäckten?
hm, vet inte :)

25. Något du önskade dig och fick?
pengar till kläder och säng :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
en ny mobil ;b 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
var med elin och åkte till chockolat och köpte godis för att ladda inför resan till skåne dagen efter, åt på max med familjen sen tårta hemma :) Pratade också med niklas för första gången :) 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo men man kan ju inte ändra på det nu, så what ever :D

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
bra vissa dagar, kass andra dagar :)

31. Vad fick dig att må bra?
vänner :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
chad michel murrey (vet ej hur de stavas)

33. Vem saknade du?
Olika beroende på tid , men farfar :)

34. De bästa nya människorna du träffade iår?
Nya klassen! och niklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0