Förväntansfull

Har precis varit på innebandyträningen :) det var faktiskt kul att åka dit och kolla, var ett tag sen nu.. Tove sa en råkul grej idag, men nu kommer jag inte ihåg var det va, mitt minne ha blivit ännu sämre (går det?) men jo de är faktiskt sant ..

har precis packat min träningsväska inför träningen imogon!!!! :D I´m so exided !! ska bli skeeeta kul! Mammsen har bokat tid på olmers som ska fixa mitt knäskydd, tror de va på måndag eller tisdag? så himla bra! direkt när jag får det ska jag springaner på innebandyn :D

ska hoppa i säng nu, still my old 90 säng :( när kommer du nya säng? sweet dreams <3


_________________________________________________________________________________________
UPDATE!
Nu har vi det! tove skulle säga båten så sa hon bås(th-ljud) en, de lät råååkuul :D haha godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tove

va, sa jag någe kul??
TÄNK DÅ FÖRIHELVETE

2008-01-22 @ 22:47:19
URL: http://tovearwidson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0