Äntligen hemma!

Får man säga så? Jo klart, jag har haft lite hemlängtan! Har precis sorterat alla bilder från Thailand i olika mappar osv :) Måste hålla mig sysselsatt för att inte somna. Eftersom att jag fortf går efter den thailänska tiden är klockan halv 3 för mig. Jag är trött. Kommer vakna så tidigt imorgon om jag går och lägger mig nu så får sitta uppe ett tag till. Tänkte lägga ut lite bilder :) både här och på bilddagboken; http://brynoe.bilddagboken.se

 -vitlökar
-datorerna i paris
- Framme i Phuket

Phuket
image373 -Mitt och Linas hotellrum i Phuket
 -träffade kusinera o gänget vid matstället

image377 - Första dagen och VIT !

 -fixade tårna :P
 -åt på dinopark på kvällen, riktigt gott!

Kommer mer imorgon, nu är jag trött . TJAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0