Anna svamlar

Eller jag känner på mig redan nu att det kommer bli lååångt! Har gått och tänkt väldigt mycket idag och sagt till mig själv att skriva ner de, men nu när jag kommit hem och hade tänkt att skriva ner allt vet jag plötsligt inte vad jag ska skriva längre..

Vi hade första lektionen med nån idrottsgrej idag (vet inte vad det heter) vi fick ialla fall en uppgift som jag faktiskt tänkte sätta mig ner direkt och göra även fast jag verkligen inte har tid. Eller ska iaf starta. Man ska ändra en vana i sitt liv under 30 dagar tror jag det var, och sedan skriva om det. Jag hade tänk ta att sluta äta godis, har försökt så många gånger men aldrig kännt mig motiverad till det, nu är det nu faktiskt skolarbete då MÅSTE jag verkligen göra det, och sedan efter 30 dagar är man kanske inte lika sugen på godis igen.. Bra va :) ?

Idag har mitt lag (läs: Frötuna ibf) match mot tiunda. Jag själv, handikap som man är, ska sitta i seket super kul ;b För er som bor i Uppsala och känner för att se denna otroliga match så är den klockan 19.40 i allians hallen.

MEN innan matchen så måste jag verkligen plugga fysik, galet mycket! har ju slutprov på onsdag.. Idag fick jag även veta att jag har matte c prov på torsdag och historia test på torsdag OCH en inlämningsuppgift i historia tills på måndag. Anna= död? inte än iaf! Just nu när jag är så lat och omotiverad också :/  Men jag ska ta tag i det, nu! Så deså !

Ibland önskar jag...
.. Att jag va super megamegamega snygg!
.. Att jag har rakavita tänder
.. Att jag ALDRIG blir röd i ansiktet
.. Att jag var socialare, jag försöker men vet ju aldrig vad jag ska säga (A)
.. Att jag inte var lika blyg med nya/många personer!
.. Att jag hade en råstor garderob med massvis med kläder och skor :)
(.. Att jag var lite bättre i skolan)

Men om jag hade haft allt de där hade de ju inte varit jag, så jag antar att jag får vara nöjd med den jag är :)


Nu blir det fysikplugg, tyvärr.. önska mig lycka till, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Rikard

Kommer få mega svårt prov! Tyvärr.

2008-01-14 @ 16:36:57
Postat av: Rikard

Kommer få mega svårt prov! Tyvärr.

2008-01-14 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0