3500 kr fattigare!

Kom precis hem från Jysk har varit och köpt min säng nu!! 3500 kr fattigare, men en säng rikare :D en 120 säng :) Måste börja planera lite vart den ska stå och sånt, för jag måste möblera om hela mitt rum nu! Help?

Var ju på stan innan också, köpte en grå tshirt, insåg nu att den va ganska ful.. ! Lägger in en bild hjälp mig ska jag behålla den eller inte ? Och en ögonbrynsmaskara, 200 kr borta där .. Har bara 300 kr kvar nu :( Och så ska jag beställa tröjan på h&m också för 250, fasen .. :( Jag är pank igen, så fort gick de.. Kan ju alltid fråga mammsen om lite mer money kanske (A), men anyway de löser sig :D !

haha när n skulle åka hem gick vi in på pressbyrån för han skulle ha godis o sånt, så är de en jätte söt gumma i kassan med världens fulaste keps som dom säkert var tvingade att ha på sig ;b iallfal de va inte de jag skulle säga. Haha hon slog iaf in allt så blev de prick 60 kr, hon ba ååh va duktigt handlat prick 60 kr :D haha .. sketa söt ju :)
Sen var det en lite söt på max också, han såg helt reetard ut :) snutten då! går inte att förklara, men haha aa :)

aa anyway här är tröjan :)

image484image485 - Den var nog inte så fin? eller? säg precis vad ni tycker, det uppskattas!



Kommentarer
Postat av: fondelius

den va supergullig, behålla helt klart (:

2008-01-13 @ 19:26:31
Postat av: Anonym

Jätte jätte söt :) men ha leggins under:D

2008-01-14 @ 16:12:43
Postat av: Anna

Tack tack :) Det var planerat så, men orkade inte böka på mig det :D!

2008-01-14 @ 16:13:58
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0