VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE!

har haft plåstret i 5 dagar nu , stog att man fick ta bort de efter 6-7 men jag tog bort det idag ist för det var skabbigt ;b när jag tog bort de yttersta som fortfarande var vitt möttes jag av ett som var helt blodigt rakt igenom :S
image655- Skabb

När jag tog bort de här var det bara fullt av torkat blod överallt :/ fick inte någon bra bild, men aa
image656- jo man ser ju att de är torkat blod iaf ;b

När jag sen tog av alltihopa fanns det bara två pyttesmå hål, fattar inte att allt de blodet kan åka ut därifrån. Det blödde dock fortfarande så fick sätta på två vanliga fräsha plåster ;b
image657 
mitt knä är iaf ballongtjockt :S syns ju lite på bilden ovan!

Nu tänkte jag bara slänga upp en dagens outfit och sedan sussa :) GOOODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0