Tonight

Var hos Hannipanni ikväll, kul att träffa henne igen :D Vi var barnvakt åt hennes lillasyster Elin. Jag tajmade perfa och vofflorna var klara precis när jag kom ;D Vrääkte i oss säkert 5 st var, gott var det!
Slog oss ner i soffan och kikade på lets dance, ganska uttråkande idag tycker jag:/ Då kom jag med den brillianta idéen att leka kurragömma ;D Det var faktiskt oväntat roligt ! haha

Sen kollade vi på charlies änglar, bra film! men kan typ hela utantill ;b Sen kom lilla mamma och hämtade mig för jag var trött och hanna var trött och elin va ännu tröttare så det passade bra :) MENMENMEN på vägen hem möts vi av massa blåblinkade lampor, poliser brandbilar och ambulanser, två bilar hade krockat och låg över hela vägen de var ganska ordentligt mosade men tror alla hade klarat sig! Vi fick dock sitta och vänta ca 15 minuter på att de skulle bärja undan bilen!

Nu är jag iaf hemma och är trött, men gick in en sväng på aftonbladet för att kika vem som åkte ut i lets dance och såg till glädje att det var susan :D Gillade verkligen inte henne! Fy o blä ;b Måste bara fråga vad hade maria örman på sig då?!?!!? Inte okej smycken .. alldeles för mycket! Funkar inte ;b haha!

tänkte hoppa i säng nu och läsa hazar boken ;D Så sjuukt bra! Så godnatt, sweet dreams!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0