Snart skola igen!

Goodkväll! Tänkte snart gå och lägga mig för att sussa, men är inte så trött än. Börjar ju inte förens 10 över 12 imorgon så :)

Har inte gjort mycket alls ikväll, skrivit en uppsatts om "att ändra en vana" och kollat på lite filmer o så :) kan ju också vara najs ibland. Har funderat lite på vad jag ska ha på mig imorgon, tror starkt på de glansiga brallsen men vi får se :D Har ju tiiid på mig så !

Laddade ner 300 idag också, men ska nog vänta med att kolla på den tills aa en annan dag ;b Veckan som kommer måste jag råplugga matte då vi har Matte c slutprov på torsdag, + två biologiprov veckan efter.. Men vi får se, det löser sig nog :D haha

Nu; Sängen , godnatt, sovgott :)<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aha;) Tack annis, det kanske var ganska logiskt egentligen, haha!

Ses imorgon!:D

2008-02-24 @ 22:58:04
URL: http://sannasyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0