ROLIG SKOLDAG :D and I mean it

kom precis hem från gymet =) har pumpat lite ;D haha! idag är nog mest en förberedelsedag för imorgon, det händer så mycket saker!

- tre timmars Matte C slutprov
- sen god dam killing 4 lektioner till på samma dag!
- packa allt på en och samma dag, puhhh
- vara med lina och hanna :)
- göra klart engelska arbete om abort

Kommer jag hinna allt? Naahheejj.. inte i min takt =) tihi.. men lika gla för de va jag men gladast va nog johnbarkovvv (8) .. nått


Skoldagen idag har förövrigt varit KUL! Jag och axa spelade in vår dans, dooooock ser vi oprofisionella ut så jag väljer kanske kanske att inte lägga ut filmen :D hahah, men ibland får man bjussa på sig själv så den kommer antagligen ikväll ;)
Haha det roligaste idag var nog antagligen när jag och axa skulle mäta låren, så vart allt bara cp haha de går inte att förklara, jag råkade iaf sparka undan hennes fot och aa nej, det går inte ;D haha kul iaf!!

aafan nu ska jag nog lägga upp filmerna på youtube iaf (A) lite kulsådär, sen lägga in dagens outfit osv :D SEEEN MATTE , som faktiskt är ganska kul ;b lite nervöst bara!


Tjing så länge kära läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0