Rolig kväll på coop :)

Haha insåg idag när jag tog av mitt linne att jag glömt ta bort prislappen ;b PINSAMT! tur att ingen såg de iaf ;D haha .. så typiskt mig!

Fick ju mina skor idag som sanna och axa så snällt köpte till mig på stan i fredags :) Snygga må jag säga!

Har sätt klart alla avsnitt jag fick av alex, måste säga att de gjorde min dag. Gud så bra det är! Men ska inte tjata mer om det :D haha ..

Kom precis hem från coop , var där med Lina och mamma. Började ju bra när vagnarna var extra stora så jag hoppade glatt ner där för att slippa gå/hoppa. Trodde jag skulle klara mig utan medicinen men icke sa nicke. Det gjorde ont :( haha vi provade iaf lite mössor osv, ska be lina skicka bilderna vi tog och lägga ut dom :D haha


Bye for now! Ska nog sussilussa nu, vaknar ju alltid så tidigt! <3


______________________________________________________________________________________
UPDATE!
image634image635image636image637image638image639

Haha så kan det gå när man har lite mindre kul ;b

Kommentarer
Postat av: axa

haha jäävla muppar.. ;)

2008-02-11 @ 22:16:00
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0