ps i love you

usch, har precis kommit hem . Har sätt världens bästa film typ. P.s i love you. GAHHHH , grinade ca 5 gånger de första 20 minuterna. konstant de sista 20 minuterna, och sen typ 5 gånger därimellan. alla lär ju tro att jag var dum i huvet eller något ;b men vet inte vad som tog åt mig, de bara rann hela tiden ;b

börjar nästan grina för att jag tänker på de! men de blev även skratt under filmen då grabben bakom oss hade världens fulaste garv. haha gick ju inte att låta bli att garva åt han ;b hahaha!

Innan bion åt vi på kinaresturang , it was good :) Alltid mysigt! Köpte även lite caffe på doonken ;D

Men nu ska jag snart sova, är utmattad av allt gråt och skratt och mat och godis osv ;b

Sleep well snyggingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0