napoleons ägodelar

Idag är det fredag och sån skön fredag då!!! Hade först sovmorgon till halv 11, sen fick vi sluta klockan 2 ist för halv 5 :D kan det bli bättre? Ja klart de kan men ändå kalas bra! Skolan idag bjöd på många skratt, kan dock inte återberätta för då är det inte lika kul :)

Nu när jag kommit hem tänkte jag sätta mig och skriva om biologianteckningarna och historia om jag orkar ;b det är så klottrigt o så :) Duktigt av mig! 

Ikväll har jag absolut ingen aning om vad som händer, men jag vet iaf att jag är suuuugen på en påse las fat chips :) Så de blir nog en påse sånna och en bra film!

Har iallfall bestämmt mig för att börja på disco och ska anmäla mig idag när mammsen kommer hem :) Ska bli as kul!! Men nu har jag börjat tänka lite på de här med street, det är ju jävligt ballt om man är bra.. Men jag tar nog disco först iaf! :) bjuder er alla till uppvisningen om det finns någon ;D haha!!

ska sätta mig och skriva nu! Ha en fortsatt bra dag, det ska iaf jag ha :) Puss!

JUSTE ! För er som vill veta så finns napoleons kuk på ett museeum någonstanns, bevarade :) (allt jag lärde mig på historialektionen igår) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0