möööörning

Blöhööö, har inte sovit någe vidare inatt. Somnade alltför sent och vaknade i sin vanliga årdning ca 08.30 :) Tröttheten märks inte av nu, men ikväll usch och fy! Imorgon är det skola igen, pallar man? Har ju nästan en anledning att vara hemma, fast njae kan ju vara kul att träffa lite kompisar igen.

Vad händer idag då ? Jo jag tänkte först hoppa in i duschen och fräääääsha upp mig lite sen ska mammsen skjussa mig till innebandy matchen halv 2 i allians Frötuna IBF- Årsta IK. Jappjapp, ska faktiskt försöka städa lite på mitt rum också. Kan ju kanske behövas , iaf skrivbordet ;b.

Ska myyyysa lite i min stora nya säng nu ;D mohaha .. Kolla lite på summerland ! Ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar Summerland!

2008-02-10 @ 11:41:33
Postat av: anna

me tooo :D

2008-02-10 @ 11:42:53
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0