Knasig busschaffis

ny hemkommen från allians, vart inget analyserande hittade inte dom andra ;b haha
MEEEN haha på vägen dit så hände en lite rolig grej, bussen ville inte svänga ut för på ena sidan så stog de tre bilar (som var felparkerade) och på andra sidan var det några döda buskar. Han ville inte köra över buskarna för då skulle dom skriva en rapport ;b då kunde han ju bli av med jobbet ! haha så skulle han ringa hjälp och hålla på och fixa så kom det ju såklart en buss bakom också, så skulle han gå ut och prata med honnom och säga att han kunde ju inte köra in i buskarna för då skulle de skriva en rapport så svarar han andra iskallt; Jag körde genom buskarna när jag körde innan.. Då fick vår busschaffis typ panik och ba :O Dom kommer skriva rapport!! Helt galen med sina rapporter ;b så ställde han sig utanför och väntade när radion ringde då hoppade han in i bussen för att svara, då frågade dom ifall han kunde hjälpa den andra bussen att backa så den kunde åka han bara; Ja självklart jag backar ut åt han! (på lite brytning) vi skrattade som bara den iaf ;b tillslut kom det iallafall en gubbe som skulle hjälpa honom att komma ut, så ställde han sig på vägen och vinkade då körde han igenom buskarna ändå! haha så vi satt där i ca 20 minuter i onödan ;b vi kom iallafall fram tillslut :) haha
image568


Vid halv 6 kom mammsen och hämtade mig så åkte vi till coop och handlade lite, sen nu är jag hemma igen :)

Är på konstigt humör, orkar inte gå ut :/ så det blir nog en hemma kväll tonight .. Ni alla andra får ha en as bra kväll iaf :) Btw harry potter visas kl 8 ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: axa

haha fy fan va kul det var :D

2008-02-02 @ 21:36:37
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0