hungrig!!!!

GAAAHHHH Jag blir galen på min pappa, jag ringer lite innan matchen slutar och säger att han kan hämta mig nu, så går jag ner till omklädningsrummet hänger där lite med dom andra och sedan går jag upp igen då har det gått kanske 20 minuter sen jag ringde. Tänkte att gå måste han ju kommit men icke. Har ju inte min mobil med mig heller så jag får ju snällt stå där utanför och vänta tills han kommer och som jag fick vänta då.. Tog minst 30 minuter innan han kom så jag kom precis hem.


När jag kommer hem går jag alltid in i köket och tar en frukt eller något annat gott så även idag. Då uppstog problemet, hur fan ska jag få det med mig upp?!?! fick helt enkelt avstå de idag!

Nu är jag superhyper hungrig kommeer fan dö snart ;b I NEED FOOOOOOOOD!
image622 -hade INTE suttit fel asså!

Kan ju även passa på att komentera matchen också! de första 11 minuterna gick hur bra som hellst! Höll igen super bra bakåt. Efter 11 minuter fick de dock ett SKIT MÅL!  ja sen slutade det iag 6-1 målet för oss gjordes av sara! stiligt stiligt. :)

nu ropar pappa att det är mat THAAAANNKKKKK GOOOODD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0