hahaha förvånande ;D

HAHA nyss hände en aaas rolig sak , jag skrattae gott iaf! Min mobil ringer så börjar ringsignlaen ; nananana nananana yeaah du är musiken i miiig (8)" Sen från ingenstanns kommer en mans röst och säger "axa karlsson" så fortsätter musiken " jag kännde dig fast vi aldrig mötts , aldirg mötts åååhhåhå" så kommer rösten igen "axa karlsson" så fortsatte de så .. haha jag kund einte svara för jag skrattade så mycket och så kom ju alltid igen och igen .. hahah de där va nästan dagens höjdpunkt ;b

Kommentarer
Postat av: axa

haha. allihopa, dom 30000 besökarna i annas blogg. det var jag som ringde ! (H)

2008-02-07 @ 19:15:04
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0